Archiwum luty 2016


lut 26 2016 Widoczność witryny i popularność marki...

Obecnie handel internetowy znacząco zyskuje na sile. Ilość klentów sklepów internetowych rośnie zarówno w polsce jak i na całym Swiecie. Otwieranych jest również coraz więcej sklepów online, oferujących swoje produkty oraz usługi.
 

Ilość konkurencji na rynku rośnie, coraz trudniej jest się wybić nowym, małym sklepom które dopiero zaczynają walczyć o pierwszych stałych Klientów. Małe sklepy dysponują zdecydowanie mniejszymi budżetami stąd pieniądze ulokowane w marketing muszą być bardzo dobrze rozplanowane. Inwestycja musi się zwracać.
 

Najpopularniejszymi kanałami reklamy są AdWrods, Facebook Ads, marketing szeptany oraz pozycjonowanie. Każda z tych form oparta jest na targetowaniu konkretnej grupy odbiorców, dzięki temu reklama jest znacznie bardziej wydajna.
 

Jeśli myślisz poważnie o rozwoju swojego biznesu każdy z tych kanałów powinien być przez Ciebei wykorzystywany. Najciekawszymi z nich są marketing szeptany oraz pozycjonowanie. Marketing szeptany to wykorzystywanie tematów już istniejących na forach internetowych lub zakładanie nowych celem wyrażania pozytywnych opinii o produkcie lub marce. Oosba realizująca marketing szeptany udaje Klienta, wgryza się w rozmowę i wyraża swoje zadowolenie. To w dużym uproszczeniu. Pozycjonowanie to wpływanie na wyniki wyszukiwania Google. Realizowane jest poprzez optymalizację strony oraz jej linkowanie. Jest to najtrudniejszy w realizacji kanał reklamy, wymaga sporo czasu i dobrej zanjomości tematu. Tylko SEO relizowane przez fachowców może przynieść oczekiwane, stabilne efekty w postaci wysokich pozycji na korzystne słowa kluczowe. Dodatkowe informacje w tym zakresie: http://semonit.pl


Jeśli zastanawiasz się nad pozycjonowaniem przed podpisaniem umowy koniecznie poczytaj na ten temat. Zaznajomienie się z rzetelnymi informacjami ułatwi nie tylko wybór metody rozliczenia, dopasowanie odpowiednich słów kluczowych czy zrozumienie zmian wprowadzanych w obrębie witryny ale też wybór samej firmy realizującej SEO.